dinsdag 21 februari 2012


Hallo Spoor 1 Vrienden.........

Nu de bouw van de Lok Loods bijna op zijn einde is.

Heb ik Kolenbunker een beetje aangepast.

Op de volgende Foto,s is de aanpassing te zien.













Hallo Spoor 1 Vrienden.........
Ben met de bouw begonnen van een lokloods in spoor 1.



 
Het is eigenlijk een halve loods.

Ik heb er voor gekozen dat deze aan een zijde open blijft.

Zo dat ik alles van de binnenzijde goed kan zien

De loods word in zijn geheel van hout gemaakt.

De plaats waar deze zou komen was al voorberijd.

Maar het beginnen van de loods zelf heeft even geduurd.

De basis van de wanden is 3mm MDF.

Als eerste heb ik er de ramen ingezaagd.

En ben ik begonnen met het aankleden van de wanden.

Het geheel word eerst nog verder afgewekt.

En dan in elkaar gezet.

De binnen zijde zijn bijna klaar, en dan de buiten zijde.

Op de foto’s is te zien dat de delen nog niet zijn vast gezet.

Dat is alleen voor de foto,s gedaan.

Ik ga proberen om op tijd het vervolg van de bouw hier te laten zien.

Groeten Ernst............





 





















































     Homepage:   [ http://www.mbsnederland.nl ]





Geen opmerkingen:

Een reactie posten