dinsdag 21 februari 2012

Spoor 1 MBSNederland






Hallo Spoor 1 Vrienden.

Maar ook voor goederenwagens en rijtuigen maak ik transport kisten.

De prijs van deze is op aanvraag.

Ik maak deze voor bijvoorbeeld 2 of 4 of 8 wagens.

Materiaal dat ik gebruik voor de transport kiste.

12mm berken triplex.
Scharnieren Nickel.
Slotjes Nickel.



Handgrepen Nikkel.
Maar zonder rails.



Ik maak Transportkisten voor het vervoer van Locomotieven.

Deze kunnen op Lok lengte gemaakt worden.

Voorbeeld als de lok 40 cm is.

Dan word de kist 50cm.

en dat is dan ook de prijs 50,00 euro die u voor deze transportkist betaald.

Daarbij komen alleen nog porto kosten deze zijn afhankelijk van het Gewicht.


Ook kunt u na het openen van de kist de loc zo op de baan laten rijden.

Op de hompage kunt u een video zien.


U moet er wel rekening mee houden dat de lengte van de lok van buffer tot buffer is.

Maar deze maat is alleen goed als je met schroefkoppelingen rijd.


Maar als u met de originele haak koppeling rijd dan komt hier nog een paar cm bij.
Deze steken een stuk je voor de buffers uit.





Ik maak alle maten die mogelijk zijn.

Maar ook voor spoor 0 en spoor 2 worden ze gemaakt.




Bij Interesse graag een: [ mail@mbsnederland.nl].


Mvg. Ernst.




Transportkisten voor het vervoer van Locomotieven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten